داستان اموزنده تعبیرخواب


سکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوت

امیدوارم افتادن هربرگ آمیــــــــــــــــــنی باشد برای آرزوهای قشنگتون

داستان آموزنده تعبیر خواب !

 

مردی داشت در جنگل‌های آفریقا قدم می زد که ناگهان صدای وحشتناکی که دایم داشت بیشتر می شد به گوشش رسید.

 

به پشت سرش که نگاه کرد دید شیر گرسنه‌ایی با سرعت باورنکردنی دارد به سمتش می‌آید و بلافاصله مرد پا به فرار گذاشت و شیر که از گرسنگی تورفتگی شکمش کاملا به چشم می‌زد داشت به او نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد که ناگهان مرد چاهی را در مقابل خود دید که طنابی از بالا به داخل چاه آویزان بود.

 

سریع خود را به داخل چاه انداخت و از طناب آویزان شد.تا مقداری صدای نعره‌های شیر کمتر شد و مرد نفسی تازه کرد متوجه شد که در درون چاه اژدهایی عریض و طویل با سری بزرگ برای بلعیدن وی لحظه‌شماری می‌کند.

 

مرد داشت به راهی برای نجات از دست شیر و اژدها فکر می‌کرد که متوجه شد دو موش سفید و سیاه دارند از پایین چاه از طناب بالا می‌آیند و همزمان دارند طناب را می‌خورند و می‌بلعند. مرد که خیلی ترسیده بود با شتاب فراوان داشت طناب را تکان می‌داد تا موش‌ها سقوط کنند اما فایده‌ایی نداشت و از شدت تکان دادن طناب داشت با دیواره‌ی چاه برخورد می‌کرد که ناگهان دید بدنش با چیز نرمی برخورد کرد.

 

خوب که نگاه کرد دید کندوی عسلی در دیواره‌ی چاه قرار دارد و دستش که آغشته به عسل بود را لیسید و از شیرینی عسل لذت برد و شروع کرد به خوردن عسل و شیر و اژدها و موش‌ها را فراموش کرد که ناگهان از خواب پرید.

 

خواب ناراحت‌کننده‌ای ی بود و تصمیم گرفت تعبیر آن را بیابد و نزد عالمی رفت که تعبیر خواب می‌کرد و آن عالم به او گفت تفسیر خوابت خیلی ساده است: شیری که دنبالت می‌کرد ملک الموت(عزراییل) بوده... چاهی که در آن اژدها بود همان قبرت است... طنابی که به آن آویزان بودی همان عمرت است... و موش سفید و سیاهی که طناب را می‌خوردند همان شب و روز هستند که عمر تو را می‌گیرند.

 

مرد گفت: ای شیخ پس جریان عسل چیست؟

 

 

گفت: عسل همان دنیاست که از لذت و شیرینی آن مرگ و حساب و کتاب را فراموش کرده‌ای... .

 



نظرات شما عزیزان:

Ariana
ساعت19:05---29 خرداد 1395
عخشمی آجی مهشید
راستی من وب فری رو ندارم دارم ولی خرابه
پاسخ:قربونت بشم اریانا توهم عشخمییییییی بوووووووووس از فری هم نمیدونم والا خبرندارم وبشو پاکیده بود


@
ساعت13:43---22 خرداد 1395
چيه حالا قهري؟
پاسخ:ن عزیزمممممممممم قهر نیستم خیلی خوشحال شدم دیدمت


@
ساعت6:19---21 خرداد 1395
اري

نميدونم چرا ولي .....نظرم از رفتن عوض شد خيلي بديد چون باهام كاري كرديد كه بهتون عادت كردم

-__-

حالا خجالت ميكشم برگردم به اميد و فري و ارش و امير بگم دادادادان ارياناي از جنگ برگشته ،برگشته پيشتون

همه مسخرم ميكنند .قرا بود واقعا بعد از تابستون بيام ولي....

بعد از تابستون وقت خيلي كم تري دارم
پاسخ:اریانااااااااا تووووویییی؟؟؟؟؟؟؟قربونت بشم مگه میشه بری؟مگه میزاریم؟؟؟؟ماها هممون دوستیم و هرکددوممون شاید دیر بتونیم بیاییم ولی حتما میاییم بهمدیه سربزنیم .منو ببخش دیر اومدم اخه موقع امتحانا بود و نت نمیومدم


@
ساعت5:59---31 ارديبهشت 1395
سلام ...
پاسخ:سلام.شما؟


آرشــــــــ***آرتــــــــــــــــــور
ساعت18:32---29 فروردين 1395

سلام مهشیدجون خودم خوبی آجی گلم چخبرا؟؟؟؟
بالاخره بعدازمدتها تونستم قفل جدایی روبشکنم وبرگردم پیش شما دوستای عزیزم میبینم که آریانا خدافظی کرده خوبه حداقل یه خبری هم به مامیداد ولی تااونجایی که من یادمه وقتی منو میدید مث گچ رنگش سفیدمیشد وفرارمیکرد بخاطرچی من که ندونستم ولی یکی دیگه بود وقتی اون میومد نمیشد بگی بروبیرون چون آدمو میزد حالا اون کی بود بماند این آریاناست که میدونه وبسه خب دیگه باید برم دنبال کارای روزانه خودم ولی شبا بیشترمیام وخوشحال میشم بهم سربزنی مهشیدجون
ولی حداقل اگه خدایی نکرده یه زمانی توهم خواستی بری وخدافظی کنی اولا بهمون خبر بده دوما مث بچه آدم بادلیل ومنطق خدافظی کن نه مث بعضیا که معلوم نیس چششونه والا
خیلی دوست دارم مهشیدجون مواظب دل مهربونت باش منتظرپیامت هستم
درپناه حق
بای
پاسخ:سلاااااااااام ارتووووووز خوووووبی؟من برم؟؟؟؟؟عمرا خخخخخخ من هستم تاهمیشه تا وقتی ک نفس میکشم


Ariana
ساعت20:27---26 اسفند 1394
سلام عزيزم.

اومدم واسه خداحافظي .

ميدوني كه جدا شدن از كسايي كه بهت هميشه محبت ميكردن راحت نيست.اما متاسفانه بايد اينو قبول كنم.

عزيزم مهشيد جون هميشه دوستت دارم و هميشه به يادم ميموني از طرف من از فرزانه هم خداحافظي كن خيلي دلم واسش تنگ شده .

حلالم كن عزيزم و به خاطر همه چي منو ببخش .

عاشقتونم ....

خدانگهدار...

واسه هميشه
پاسخ:کجااااااااااااااا اریاناااااااا عه کجا میری دختررررررررر گگگگگگگگ منم ب یادتم همیشه عزیزدلممممممم توروخا نرو اریانا هرزگاهی پیام بزار مگه میشه بری دیگم نیای گگگ


امیدخان
ساعت9:15---24 اسفند 1394
سلاممممممممممممممممم همنفس دایی
کجایی پس چند ساله ندیدمت
بهم سر نمیزنی
بی معلفت
پاسخ:سلام دایی امید خخخخخ اره خیلی وقتهههههه


Ariana
ساعت14:08---22 اسفند 1394
Salaaaaaaaaaam nafasaaaaaaaaam khubi jigaaaaaaaaar
پاسخ:سلااااااااااام عشقمممممممممممم مرسی تو خوبی عزیزدلم؟؟؟؟چه خبرا؟


الی
ساعت20:19---7 اسفند 1394
سلوووووووم عزیزمممم چطوری خوبی؟؟؟؟؟ من نیستم خوش میگذره؟؟خخخخ
دوست دارررررممممممم
مواظب خودت وخوبیات باش گلم
بوچ بوچ
پاسخ:سلااااااااااام ابجی گلم مرسی تو خوبی؟ن بابا جات خالیه خخ منم خیلی دوستت دارممممم خوشحال شدم ک سرزدی عزیزم تو هم مواظب خودت باش بووووس بای


Ariana
ساعت9:13---2 اسفند 1394
فدات بشم نفسم ای کاش همه مثل تو و فری و کوثر بودند
پاسخ:فداااااااتشم عشخممممم ای کااااش . خیلی دوستت داری اریاناجووووووون


Ariana
ساعت19:05---28 بهمن 1394
سلام عشقم مهشيد جواب پيامتو تو وبم دادم .
عاقا من از هيچ كدومتون پيامي دريافت نكردم مهشيد لطفا اينو به كوثر بگو من خيلي خر باشم جوابشو ندم
اخه چرا بايد جواب عخشمو ندم خخخخ والا همونطور كه گفتم من از هيچ كدومتون پيامي دريافت نكردم چت روم هم ميرم ولي هيچ وقت هيچ كس نيست
راستش تصميم گرفتم ارتباط دوستيمو با ارش قطع كنم خودش تقصيري نداره ولي ديگه نميتونم دوست دخترش زهرارو تحمل كنم چند هفته هي بهم بد و بيرا ميگه كه من با ارش رابطه دارم و عاشقشم نميدونم اينو به كدوم خري بگم تا باور كنه من عاشق كسي نيستم با كسي هم رابطه ندارم
چند شب پيش زهرا بهم پيام داد كه بيمارستان بوده و دوستاش داشتن منو اذيت ميكردن دوباره امروز اومده بهم فحش ميده كه من ديدم تو كامنتا چطوري داري مخ ارشو ميزني من يكي كه ديگه تحمل ندارم واسه همين تصميم گرفتم رابطه دوستيمو با ارش قطع كنم
پاسخ:سلاااااام نفسم بالاخره پیامم ثبت شد پس؟فداتشم مرررسی خوبی گلم؟اریانا نفسم باشه ب زهرا یا همون کوثر میگم .درمورد ارتور هم چی بگم والا فقط میدونم اون دوست دخترش زهرا هنوز تو رو خوب نشناخته نمیدونه تو خیلی دختر خوبی هستی عشقم تو خودتو ناراحت نکن بخاطر حرفاشون .بووووووس اریانا اجی کوچولوی مننننن


الی
ساعت15:52---27 بهمن 1394
سلامممممممممممممم مهدیس چطوری اجی؟خوبی ؟خیلی وبت خووشگل شده گفته بودی نکنه فراموشت کنم ولی اینطورنی به یادتمممممممم زیاد
پاسخ:واااااااااااااااااااای الییییییییبیی سلااااااااااااااااااام عزیزممممممم چ عجب بابا گگگگگ از خرداد منتظرتم گگگگ خیلی خوشحال شدم مرررررسی بوووووس


فری
ساعت18:57---23 بهمن 1394
مهشید نفس سلام عزیزم خوبی؟ کجایی؟ کدوم روم میرید شماها چد بار اومدم صبا نبودین؟
حالمو نمیپرسی؟؟؟
حال من بد نیست غم کم می خورم ... کم که نه! هر روز کم کم می خورم
***********

ﺗﻮﯼ ﮐﻠﺒﻪ ﺗﻮﯼ ﺑﯿﺸﻪ

ﺭﻭ ﺑﺨﺎﺭ ﭘﺸﺖ ﺷﯿﺸﻪ

ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ ﺗﻮ ﻋﺰﯾﺰﯼ

ﺍﺯ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺗﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ




پاسخ:سلااااااااااام نفسم خوبی ببخشید من الان این پیامتو دیدم بعد از دیدارمون توی صبا خخخ .بخدا صدبار وبت اومدم پیام میزاشتم اخطار میداد مث وب اریانا. غم رو همون کمش هم نخوووووور اصلااااا .ممنوووون ک سرزدی فداااتشم


Ariana
ساعت9:16---22 بهمن 1394
دروووووود بر تو عخشم خوبي چه خبر پيام اميد رو الان دريافت كردي.يني چي پيام ميدي نميشه هخشم؟
عه فري و كوثر هم كه اينجا بودن ااااااي چرا به من پيام نميديد مگه من ادم نيستم؟
پاسخ:سلااااااااام نفسم خوبی؟مرسی خوبم اره هرچی پیام میزارم برات میگه کد اشتباهه واس فری هم هرچی میزاشتم همین اخطارو میداد گگگگ. زهرا ک اوند وبت کامنت گذاشت همون کوثر خخخ فک کرد دوس نداری حوابشو بدی. فری هم ک توی جت باکس وبت پیام گذاشته نفسم تو جواب ندادی.هممون دوستت داریم گلم


کوثر"زهرا"
ساعت22:20---17 بهمن 1394
سلام عشقم خوبی نفسممممم وب خیلی خوشگله محشره مثل مرام.ومعرفت خودت انشاالاه همیشه موفق باشی نفسی ابجی
پاسخ:سلاااااام عشقم فدات بشم مرسی ولی مرام و معرفت ما به شما ک نمیرسه عزیزدلمممممم بهترینی عزیزممممم بووووس


فرزانه
ساعت0:08---9 بهمن 1394
سلام عزیز دلمممممممممممم خوبی
چخبرا ؟دلم واستون یه ذره شده ولی شانس ندارم وقتی میام نیستین... البته یه مدت نت نداشتم یه مدت هم خیلی سرم شلوغ بود ولی فرامشتون نکردم ها
پاسخ:سلام عزیزم مرسی منم دلم تنگ شده بود ...اره اصلا نیستی .وبتم خیلی اومدم پیام گذاشتم ولی اخطار میداد .


Ariana
ساعت20:19---8 بهمن 1394
باعشه حالا كه تو ميگي گريه نميكنم
فقط به معلمام بگو اين قدر بهم مشق ندن خخخخ
پاسخ:افرین دختر گل خخخخخ باشه بهشون میگم اخطار میدم خخخ


Ariana
ساعت22:16---5 بهمن 1394
بدبختي
سرم تو كتاب و دفتراي مختلفيه كه يه جا نوشته ظرب و تقسيم
يه جاي ديگش نوشته i can
پاسخ: ای جااااان گریه نکن نفسم منم کلی درس دارم .خیلی دوست دارم اریانا عزیزدلمیییییی بوووووس .دیگه هم نبینم بخاطر درس گریه کنیااا


Ariana
ساعت16:59---3 بهمن 1394
اي بابا بازم كه نشد با هم بحرفيم تو صبا
اصلا مهم نيست اينجا بهت پيام ميدم
پاسخ:سلام عزیزم اره گلم اومدم نبودی چه خبر ؟


Ariana
ساعت21:51---28 دی 1394
من؟؟؟؟من مگه میشه باتو حرف بزنم بد باشم؟؟؟؟
عالی ام عالی چرا نمیای صبا؟
خخخخ تو صبا نوشتم از ساعت هفت شب به بعد میام خخخخ
پاسخ:معلومه که نه خخخخ چتروم خیلی وقته نرفتم باشه الان ی سر میام اگه باشی


Ariana
ساعت9:44---28 دی 1394
خخخخ نه لازم نيست دوباره همون ادرس قبلي رو گذاشتم
بيخيال نفس خودت چطوري اون يكي نفسم كجاست اصلا نيست دارم كم كم نگرانش ميشم
پاسخ:اره همون ادرس قبلی بهتره گلم خوبم مرسی تو خوبی نفسم؟نمیدونم منم خبرندارم


Ariana
ساعت4:42---26 دی 1394
www.pârâdîsê.loxblog.com

سلام خوبی مهشید عزیزم آدرس وبمو عوض کردم این آدرس جدیدمه ولی وقتی داشتم عوض میکردم یه چیزی رو کلا فراموش کردم اونم آینه که امیرعلی فقط آدرس قبلیم و میدونه خدا بگم چیکارش کنه آدرس وب شم بهم نداد که برم بهش خبر بدم بهت گفتم که اگه یه وقت دیدیش بهش بگی نفسم باشه؟!بووووس بوووووس عخشم بای بای
پاسخ:سلام نفسم .منکه نمیبینمش عزیزم اما میتونم لینکتو بزارم تا اگه وبم اومد ببینه


امید
ساعت18:51---24 دی 1394
سلام مخشیدم
من اومدم
من دارم میرم
من رفتم خخخخ
موفق باشی
وبلاگ مشنگی داری
به کارت ادامه بده
تو میتونی
پاسخ:سلام دایی نفله خخخخخ خوش اومدی خوش برگردی من میدونم ک میتونم خخخخ


Ariana
ساعت22:12---16 دی 1394
وااااي مهشيد باورم نميشه
اميرعلي رو از كدوم چت روم پيدا كردي؟
پاسخ:از چتنا پیدا کردم گلم .میخای ادرسشو اینجا میگم برو اگه اونجا بود میاد خصوصیت حتما.chatna2.ir


Ariana
ساعت14:00---11 آذر 1394
سلوووووووم عخشم نفسم مخشيد
چطوري جيگر
دلم برات تنگ شده كي ميااااااااااااااااي

پاسخ:سلاااااااااااااااااااااام عشقه من اریانا جون چشم سبز منننننن خوبم عزیزم تو خوبی؟ عشقم چتروم ک کلا نمیرم ولی صبا ی سر اومدم نبودی منم دلم تنگ شدع برات گگگگ چ خبرا نفسم؟


Ariana
ساعت17:45---2 آذر 1394
داداش آرش ای بی وفا منو فراموش کردی نامرد

آرش-آرتـــــور
ساعت13:43---27 آبان 1394

حسلام آجی خوشملم اومدم یه سری بزنم نگی بی وفابوووود

خیلی دوست دارم

فعلا

kaseh.loxblog.com
پاسخ:سلااااااام داداش ارش گل خوووووبی؟ مررررررسی خوشحال شدم ک اومدی



Ariana
ساعت6:07---23 آبان 1394
پپپپپپپپپپپپپپپپپپپخ
سلام من اومدم خوش بیومدم
چطوری اجی بزرگه
چه خطرا از سلامتی
از امید شنیدم دارید واسه من شوهر پیدا میکنید
واسه همینه این اواخر رفتار شما سه تا این قدر عجیب شده؟
خب خب باعشه
گفته باشما من جوابم منفیه
اعتماد به نفسمم تو قلبتون خخخخخ
پاسخ:سلااااااااااااام خخخخخ وای ترسیدم خخخ مرسی اجی کوچیکه تو خوبی؟؟؟؟امید گفته؟؟؟؟؟؟نخیرم هرکی تو رو شوهر بده من نمیزارم خخخخ همه ی وجودت تو قلبمون خخخخ


فرزانه
ساعت21:56---19 آبان 1394
با من از شعر نگو



از خودت حرف بزن



دلتنگِ حرف های معمولی ام



اینکه حالت خوب است؟



اینکه سرما نخورده ای؟



اینکه زود برگرد!



مواظب خودت باش!



دلتنگ همین حرف های معمولی ام ...



سلام عزیزممممممممممم

خوبی مهشیدی چه خبرا؟
پاسخ:سسسسسسسسسسسلام نفسمممم مرررسی تو خوبی؟؟؟؟؟خبری نیس عزیزم خوشحال شدم ک سرزدی مرسی
لاااایک


Ariana
ساعت20:06---17 آبان 1394
عزیزم مرسی
کوشولومون پسمله اسمش آرمانه

پاسخ:مبارکه گلمممم تقصیر این امیده گف دختره من بهش گفتم پسره خخخخ ازطرف من ببوسش


Ariana
ساعت5:04---14 آبان 1394
سلووووووووم عخشم چطوري عسلم؟

چه خبرا مارو نميبيني خوشي

بابا ما از دوريه شما سكته رو رد كرديم رفت

چيكارا ميكني عزيزم زندگي چطور ميگذره؟

زندگيه ما كه همش شده تكرار تكرار تكرار
پاسخ:سسسسسسسسسسلام نفسم مرررررسی تو خوبی هخشم؟؟؟؟خبری نیس گلم چه خوشی ؟؟؟خیلی دوس دارم مث قبلنا هممون دور هم جمع بشیم خخخ....ابجی کوچولوتون مبارک اسمش چیه؟با داشتن ابجی کوچیک مگه زندگی تکراری میشه؟؟؟؟مررررسی ک بهم سرزدی عزیزدلمممم خوشحال شدم


Ariana
ساعت14:33---27 مهر 1394
به علت گند کاریه بعضیا مجبور شدم وب قبلیم و بپاک عخشم
اینم آدرس وب جدیده
www DamnWorld.blogfa.com
بوووووووووووووووووس
پاسخ: لینک کردممممممممم هخشمممممم بووووس بوس


Ariana
ساعت16:47---26 مهر 1394
سلاااااااااااااااااااااااااام<b r /> من برگشتتتتتتتتتتتتتتم پيشت اجي مهشيد
شطوري گلم خوفي
دلم برات يه ذره شده بود
پاسخ:سلااااااااااااام اریانای عزیزم خوووووبی؟فدات من خوبم منم دلتنگت بودمممممممم ادرس وبتو ندارم اگه میتونی برام بزار ...خوشحال شدممممم مرسی ک سرزدی


فرزانه
ساعت8:03---20 مهر 1394

سلام عزیزمممممممم صبحت بخیر خوبی؟مهشید جونی میشه راهنماییم کنی چطور چت باکس رو حذف کنم؟ یا پیاماشو پاک کنم؟
پاسخ:سلاااااااام نفسممممممم قربونت برم من خوبم توخوبی؟؟؟؟ازتو قسمت مدیریت وبلاگت برو قسمت ج مدیریت جعبه پیام اونجا میشه حذف کرد پیامارو....ولی اگه کلا میخوای چت باکسو برداری برو قسمت تنظیمات امکانات وبلاگ(جدید)از اونجا تیکشو برادر


امید
ساعت10:06---19 مهر 1394
ok مهشید جان خیلی داستان خوبی بود لذت بردم
پاسخ:ممنون دایی امید


فرزانه
ساعت15:17---16 مهر 1394
سلام عزیزمممممممممممممم
خوبی؟ چه خبرا چه میکنی با روزگار؟
داستان رو خوندم خیلی اموووووووووووووووزنده بود .ملوسکت چیکار میکنه ؟کمک کم مدرسه رو شده خانوم کوچولو/
پاسخ:سسسسسسسسسسسلام گلمممممممم خوبی؟؟؟ممنون عزیزمممم....ملوسک خوبه ممنون مدرسه که نه نمیره سال دیگه تازه میره پیش ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در شنبه 14 / 7 / 1394برچسب:,ساعت 9:15 توسط mah| |


Power By: LoxBlog.Com